heartruds.blogg.se

Hjärtrud vill sprida kraft, glädje och inspiration till alla kvinnor oavsett generation! Hon delar gärna ut KRUT (Kvinnligt, Roligt, Utvecklande, Tänkvärt) och hoppas att inspirationen till detta aldrig tar slut!

Att ta små nya steg kan förändra mycket!

Publicerad 2013-09-17 19:42:17 i Besvärligt

Ibland springer livet fram, det flyter på, det ena avlöser det andra och vi har det bra...
Det är då det kan vara nyttigt att stanna upp, tänka till, leder mig detta dit jag vill? Eller låter vi det bara vara för att det är bekvämt?

Kan det vara så att det bara behövs en mindre justering som kan leda mig mot nya områden, människor och upplevelser? Något som kan utmana och kanske ge mitt liv en ännu större känsla av att jag verkligen lever?

"Den kraft som leder mig framåt i livet
den som jag ibland tar för givet,
för att den kraften få behålla
kan jag bland mina sysslor behöva sålla,
ibland välja bort för att lägga till
de göranden som jag verkligen VILL"


Stanna upp och tänk till, gör du verkligen det du vill?

Stora, starka kramar till dig, för dina val, från Hjärtrud <3 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela