heartruds.blogg.se

Hjärtrud vill sprida kraft, glädje och inspiration till alla kvinnor oavsett generation! Hon delar gärna ut KRUT (Kvinnligt, Roligt, Utvecklande, Tänkvärt) och hoppas att inspirationen till detta aldrig tar slut!

Rosa månaden...

Publicerad 2012-10-09 13:44:49 i Besvärligt

...Sätter igång en del tankar, när man på sin kammare vankar...
 
 
 
Hjärtrud har sina båda, ganska stora
hur skulle det vara att ett förlora?
Frågorna blir många
nätterna känns långa...
 
Hur ska det gå
om jag inte längre har två?
Hjälp, ge mig tröst
jag har förlorat ett BRÖST!
 
Förtvivlan skulle i kroppen skria
om ingen framtid kunna sia
Hur skulle jag detta klara
och känna mig utom fara?
...
Jag har ALLA chanser
att bli frisk från Cancer!
Jag är inte på topp
men hela min kropp skänker mig hopp
Ge mig allt stöd
jag är INTE död!
 
En kvinnas röst
hörs utan ett bröst
I det yttre saknas ett älskat parti
men jag är fortfarande hel inuti
Hjärtat fortsätter slå
fast jag inte har två!
 
Du fantastiska kvinna med denna diagnos
låt dig inte alltför mycket nedslås
Vi är många som på dig hejar
att du även detta grejar!
 
Hjärtats varmaste kram från Hjärtrud!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela