heartruds.blogg.se

Hjärtrud vill sprida kraft, glädje och inspiration till alla kvinnor oavsett generation! Hon delar gärna ut KRUT (Kvinnligt, Roligt, Utvecklande, Tänkvärt) och hoppas att inspirationen till detta aldrig tar slut!

Tacksamheten till kärleken!

Publicerad 2012-10-08 11:38:02 i kärlek

Kärlekens tacksamhet
den lever i evinnerlighet
när man den en gång fått fatt
denna underbara skatt.
 
Att få ta del av kärlekens gåva
det gör mig ödmjuk kan jag lova
när jag med hjärtats lust ger mig i kast
och inser att detta kan jag inte hålla fast.
 
Låta all kärlek flöda
och inte lägga ned någon möda
bara på alla känslor slösa
och ur denna oändliga källa ösa
när jag på dess evinnerlighet vågar tro
då kan jag i kärlekens tacksamhet finna ro.
 
 
 Hjärtligt lycka till med kärleken <3 kram från Hjärtrud!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela